Bli medlem i Karlstad NSF Scoutkår 2024

Hos oss kan du uppleva äventyr i naturen, upptäcka nya sätt att lösa problem eller bara ha kul tillsammans medan vi utforskar världen.

Gillar du friluftsliv, utmaningar - små som stora och att träffa nya människor är du välkommen till oss. Vi erbjuder en varierad verksamhet i en alkohol- och drogfri miljö. Vi finns i Skåre strax norr om Karlstad centrum.

Information om medlemsavgift

Medlemsavgiften för 2024 beslutades av årsmötet förra året och är 400 kr för scouter t o m 18 år, och
250 kr för ledare och från 19 år. Medlemsavgiften sätts in på Grava NSFs Scoutkårs plusgiro 610866-6

Kårens stadgar

Hanteringen av dina uppgifter

Om du redan är medlem i kåren och Nykterhetsrörelsens Scoutförbund så bekräftar du nu ditt medlemskap under 2024. Om du ansöker om medlemskap i kåren så ansluts du till Nykterhetsrörelsens Scoutförbund.