Funktionärsanmälan Landet Ingenstans 2024

Sommaren 2024 närmar sig med stormsteg och det betyder att det snart är dags att ses bland stjärnstoff, sjörövare, krokodiler, sagor och äventyr på förbundslägret Landet Ingenstans!

Vill du vara med och skapa årets höjdpunkt? Vi behöver dig som funktionär!

Lägret är den 25:e juli till 1:a augusti på Ransberg, med några dagars för- resp efterläger som kan variera beroende på funktionärspost. Anmäl dig gärna så snart du kan då funktionärerna tillsätts löpande.

Avgift: Som funktionär betalar du 800kronor för att delta.  Avdrag 100kr om man medverkar på förläger eller efterläger. Medverkar man på båda är det 200kr avdrag.

Mer information kring lägret kan du finna på: https://www.nsf.scout.se/kalender/landet-ingenstans-2024/

För allmänna frågor hör av dig till: landetingenstans@nsf.scout.se

Välkomna till Landet Ingenstans och förbundslägret 2024! Följ andra stjärnan till höger så ses vi!

Torsdag 2024-07-25 00:00
till och med
Torsdag 2024-08-01 00:00

Scout camp Ransberg

Anmälningsformulär

Vad av följande intresseområden är du intresserad av att arbeta med som funktionär under lägret?

Du kan välja flera alternativ

Om du har valt övrigt i föregående fråga - fyll i här.

Berätta lite om dig själv och vad för erfarenhet du har av de intresseområden du valt.

Jag deltar på förlägret

Jag deltar på efterlägret

Jag samtycker till att bilder på mig publiceras på NSF:s hemsida och sociala medier