Bli medlem i Hällan Scoutkår av Nykterhetsrörelsens Scoutförbund 2024

Hällans Scoutkår har verksamhet för barn och ungdomar. Vi håller till på Hällan, Södermalmsgatan 40 i Sundsvall.

Mer information om scoutkåren finns på:
Hemsidan: http://www.nsf.scout.se/sundsvall
Facebookgrupperna: "Hällans scoutkår av Nykterhetsrörelsens Scoutförbund"
Instagram: hallan_scout

Information om medlemsavgift

Hällan Scoutkår av Nykterhetsrörelsens Scoutförbund har en medlemsavgift på 350 kr för första familjemedlemmen som deltar i verksamheten i Sundsvall, övriga betalar 150:- st.

Aktiva avdelningsledare betalar 100:- per år.

För att du ska bli medlem i föreningen krävs det alltså förutom att du skriver in dina uppgifter här dessutom att du betalar in medlemsavgiften till föreningens plusgiro: 698445-4 eller swish. Ange ditt fulla namn och födelseår som meddelande.

Kårens stadgar

Hanteringen av dina uppgifter

Om du redan är medlem i kåren och Nykterhetsrörelsens Scoutförbund så bekräftar du nu ditt medlemskap under 2024. Om du ansöker om medlemskap i kåren så ansluts du till Nykterhetsrörelsens Scoutförbund.