Bli medlem i Timmersdala Scoutkår 2024

Timmersdala scoutkår har verksamhet för barn och ungdom från årskurs 2 till 9.
Vi har medlemmar från Timmersdala, Lerdala och Frösve med omgivning.

Scoutkåren bedriver verksamhet vid Motionsspåret i Timmersdala, mest utomhus. Skog, eldplatser, bollplaner, grillstuga, belysta spår..
Vid Motionsspåret gör vi mycket roligt – året runt!

Information om medlemsavgift

Timmersdala Scoutkår har en medlemsavgift på 400 kr per år. Du kan annars välja att betala 300 kr per termin. En familj kan lösa medlemsskap för flera personer - för 900 kr per år.
För att Du ska bli medlem i föreningen krävs att du skriver in dina uppgifter här - samt att du betalar in din medlemsavgift till föreningens Plusgiro: 4614156-0. Ange medlemmens för- och efternamn samt texten "Medlemsavgift" som meddelande.

Kårens stadgar

Hanteringen av dina uppgifter

Om du redan är medlem i kåren och Nykterhetsrörelsens Scoutförbund så bekräftar du nu ditt medlemskap under 2024. Om du ansöker om medlemskap i kåren så ansluts du till Nykterhetsrörelsens Scoutförbund.